چمن مصنوعی یک گزینه فوق العاده برای جایگزین کردن چمن طبیعی است، زیرا بسیار مقاوم و در هر شرایط آب و هوایی امکان نصب آن وجود دارد. برای اینکه چمن مصنوعی خوب و سالم در تمام فصل های سال داشته باشید باید به برخی از مراقبت های منظم توجه داشته باشید. در اینجا نکاتی در مورد حفظ و تمیز نگه داشتن چمن مصنوعی تهیه شده است. امید واریم از خواندن مقاله لذت ببرید.

برس چمن مصنوعی

همان طور که میدانید استفاده از چمن مصنوعی به طور طولانی مدت باعث میشود که قسمت هایی از چمن به صورت صاف و یکدست دیده می شود، استفاده از برس سفت به بلند کردن الیاف های چمن کمک بسیاری خواهد کرد.

نحوه مراقبت از چمن مصنوعیعلف های هرز و دفع زباله

باید بدونید که قبل از نصب چمن مصنوعی ابتدا اطراف را از علف هرز دفع کنید و با حاشیه گذاری از رشد علف هرز در کنار چمن مصنوعی جلوگیری کنید. همچنین با یک برس سفت گرد غبار را پاک کنید. توجه داشته باشید که از قلاب فلز برای جمع آوری زباله استفاده نکنید.

نحوه تمیز کردن چمن مصنوعی

چمن مصنوعی معمولا هنگام باران خود به خود تمیز میشود. با این حال در طولانی مدت ارزش این را دارد که گاهی اوقات چمن مصنوعی را شستشو دهید تا از گرد و غبار بیرون بیاید. الیاف استفاده شده برای چمن مصنوعی به گونه ای است که قابل رنگ آمیزی نیست و اگر لکه ای روی آن بیافتد ابتدا سعی کنید آن را با آب گرم شستشو دهید. اگر لکه ایجاد شده با آب از بین نرفت از شوینده های ملایم استفاده کنید که اسیدی نباشد.

بیشتر بخوانید»»» چمن مصنوعی

نگهداری چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی

بر خلاف چمن های طبیعی، الیاف چمن مصنوعی در برابر ادرار و مدفوع حیوانات مقاوم است با این حال بهتر است که پس از پاک سازی منطقه از اسپری خوش بو کننده در محل استفاده شود تا از بوی زننده مدفوع حیوانات جلوگیری شود.

نحوه مراقبت از چمن مصنوعیآسیب ها احتمالی وارده بر چمن مصنوعی

چمن مصنوعی بسیار مقاوم است اما در برابر بعضی از اتفاقات بسیار آسیب پذیر هستند برای مثال استفاده از کباب پز و یا آدامس و شیشه.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید