آشنایی با نرده های پانلی


نرده های پانلی نوعی توری تشکیل شده از مفتول های گالوانیزه گرم می باشد. این پانل ها با استفاده از جوشکاری نوع مقاومتی ساخته می شوند.  نرده های پانلی از لحاظ ساختاری نسبتا ساده است. آنها دارای استحکام هستند. این پانل ها به دلیل اجزای تشکیل دهنده یعنی اندازه مفتول ها و ارتفاع، در اندازه های متنوعی تولید شده و رنگ های مختلفی را داراست.

آشنایی با نرده های پانلی

نرده های پانلی نوعی توری تشکیل شده از مفتول های گالوانیزه گرم می باشد. این پانل ها با استفاده از جوشکاری نوع مقاومتی ساخته می شوند.  نرده های پانلی از لحاظ ساختاری نسبتا ساده است. آنها دارای استحکام هستند. این پانل ها به دلیل اجزای تشکیل دهنده یعنی اندازه مفتول ها و ارتفاع، در اندازه های متنوعی تولید شده و رنگ های مختلفی را داراست. به دلیل طول عمر نسبتا بالایی که نسبت به چوب دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است. این نرده های محافظ نصب ساده یی دارند و می توانند بخش های شیب دار را نیز پوشش دهد. نرده های پانلی سطح امنیتی بسیار قابل توجهی در دسترس قرار می دهند. این نرده ها ضمن حفظ سادگی،  کاربری خود را که از برای محافظت استفاده شده‌اند، افزایش می دهند.

شکل 1 نرده های پانلی

شکل 1 نرده های پانلی

نرده های پانلی که از سیم های فولادی و جوشکاری با کیفیت بالا تولید می شوند در موارد زیر کاربرد دارند:

  • حیاط ساختمان ها
  • حصار حیاط
  • حیاط محیطی
  • در پارک ها، باغ ها و منابع طبیعی

این نرده ها معمولا از دو نوع مفتول سیاه و گالوانیزه ساخته می شوند که به وسیله رنگ کوره ای از نوع پلی استر و با استفاده از دستگاه های مخصوص (جوش نقطه ای) تولید می شوند. نوع خاصی از نرده های پانلی،  همانا نرده های دوبل است که برای ایجاد مقاومت بالاتر تمامی مفتول های به کار رفته بصورت دوگانه در محل قرار گرفته و عمل جوش را انجام می دهند.

امروزه در بین مشتریان این کالای ایمن، تولید محصولی زیبا و ساختاری و براق بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. نرده های پانلی تولیدی شرکت ما با استحکام و کیفیت بالا دارای قیمت بسیار مناسب نیز می باشند. مشتریان گرامی برای رویت محصولات و قیمت ها و همچنین مشاوره رایگان می توانند به وب سایت و فروشگاه مجازی ما مراجعه نمایند.  

برخی مشخصات نرده های پانلی عبارتند از:

قطر مفتول:  بین 4.5 تا 5 میلی متر

رنگ: سیاه و آلومینیومی از نوع کوره ای پلی استر

ارتفاع: از 60 الی 300 سانتی متر

یکی از کاربرد های مهم محصول نرده های پانلی مکان هایی است که با کمبود فضا مواجه بوده و وجود چنین کالایی ضمن حفظ ایمنی از زیبایی نیز برخوردار است.

برخی دیگر از خصوصیات بارز این نرده ها عبارتند از:
1) نصب سریع
2) مقاومت بسیار بالا
3) زیبایی و ماندگاری طولانی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید