بهترین کاربرد های فنس توری


بهترین کاربرد های فنس توری

فنس توری یکی از ابتدایی ترین انواع نرده می باشد. این می تواند از فولاد گالوانیزه یا فولاد ضد زنگ ساخته شود. فنس توری از مصارف مسکونی گرفته تا صنعتی کاربردهای زیادی دارد. در طول سال ها، به آرامی نرده های زنجیره ای را تصاحب کرده است زیرا کاربران آن را بادوام تر می دانند. ما در این مقاله لیستی از کاربرد های فنس توری را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم از خواندن این مقاله لذت ببرید.

1_ کاربرد های امنیتی فنس

یکی از کاربردهای اصلی فنس توری برای اهداف امنیتی است. این نوع نرده اغلب به عنوان نرده امنیتی یا دیوار محیطی استفاده می شود. می توان از آن برای نصب صنعتی، تجاری یا مسکونی استفاده کرد. اکثر خانه ها از این نوع نرده ها برای ایمن سازی محوطه خود و همچنین ارائه ظاهر زیبایی به حصار بیرونی خود استفاده می کنند. نوع مش سیمی که برای حصارهای امنیتی استفاده می شود، دارای سوراخ هایی با اندازه های مختلف از سوراخ های 5 میلی متری تا سوراخ های 6 میلی متری است. نوع حصار مشبک مورد نیاز شما به ترجیح و نیاز شما بستگی دارد. انواع نرده های مشبک سیمی نیز وجود دارند که دارای دهانه های بسیار کوچکی هستند که مانع از نگه داشتن انگشتان پا یا انگشتان می شود. همچنین مانع از بریدن ابزار از طریق نرده ها می شود.

2_حصار کشی حیوانات

یکی دیگر از کاربردهای رایج فنس توری، حصار کشی حیوانات است. از آنجایی که این نوع حصار در اندازه‌های سوراخ‌های مختلفی وجود دارد، می‌توانید حصار سوراخ‌های کوچک یا بزرگ را انتخاب کنید تا نوع حیوانی را که می‌خواهید در آن حصار بزنید. این نوع حصار اغلب در مرغداری‌ها، خرگوش‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که نرده های مشبک سیمی لبه های تیز ندارند، به عنوان حصار ایمن برای حیوانات نیز تلقی می شود.

3_حصار باغ

فنس توری نیز بهترین استفاده را برای حصار باغچه دارند. می توان از آن برای احاطه کل محوطه باغ استفاده کرد و همچنین می توان آن را در اطراف مناطق خاصی از باغ نصب کرد. حصار باغ می تواند جلوه خاصی به باغ شما ببخشد زیرا می تواند در چندین رنگ نیز باشد. از این نوع نرده ها به عنوان جایگزین سیم برای گیاهان بالارونده نیز استفاده می شود. آنها دوام بیشتری دارند و می توانند وزن این نوع گیاهان را بدون نیاز به تعمیر منظم تحمل کنند.

این صفحه صرفا به عنوان مقاله میباشد و جهت مشاهده خدمات صنایع پویا سبز آذین به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

منبع : pouyasabz.com

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید