جنس فنس چمنی از چیست و کجاها کاربرد دارد

تعریف کلی از فنس چمنی 

یکی از برترین علایق ما انسان ها، زیباسازی و تزئین فضای محل زندگی خودمان است. یکی از المان هایی ما به کمک آن می توانیم فضای خانه خود را زیباتر کنیم، فنس چمنی است. امروزه فنس های چمنی با استفاده از چمن مصنوعی بجای چمن طبیعی ساخته می شود و این نوع دکوراسیون مدرن، مزایا و معایبی دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

فنس چمنی در کجاها کاربرد دارد

حفظ امنیت حیاط خانه،  باغ و ویلا، اولویت هر فردی است و برای این کار معمولا از حفاظ ها و فنس های فلزی استفاده می شود. البته امروزه نوع جدیدی از فنس ها تولید می شود که هم ایمنی بالاتری دارند و هم بر زیبایی محیط اطراف شما می افزایند؛ این نوع فنس ها، فنس چمنی نام دارند. فنس چمنی که با رنگ سبز خود شناخته می شود، آرامش بیشتری به محیط می بخشد و به دلیل اینکه از رنگ سبز طبیعی در آن استفاده می شود، هیچ وقت از آن دلزده و خسته نمی شوید.

جنس فنس چمنی از چیست

فنس های چمنی از ورق گالوانیزه 6.3 و به صورت مفتولی ساخته می شود و پس از آن، این مفتول ها به هم بافته می شوند به این صورت که هر یک از چشمه های این فنس 5 سانتی متر در نظر گرفته می شود. اما باید بدانید که ساخت فنس های چمنی با این مفتول ها خلاصه نمی شود. در بین اجزای سازنده این نوع فنس ها، چمن مصنوعی به کار می رود که همین دلیل به اسم فنس چمنی شناخته می شوند. چمن های مصنوعی که در ساخت این فنس ها به کار می رود، از الیاف پی وی سی PVC تولید می شوند، همچنین ضد حریق هستند و دچار آسیب و پوسیدگی نمی شوند. البته که این نوع فنس ها ضدآب هستند و به راحتی می توانید آنها را شسته و از گرد و غبار پاک کنید.

مزایای استفاده از فنس چمنی را میتوان موارد زیر نام برد

  • ماندگاری بالا
  • تامین امنیت مناطق محصور شده
  • دوستدار محیط زیست
  • مقرون به صرفه
  • نصب آسان

منبع : pouyasabz.com

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید