فنس چمن مصنوعی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟


فنس چمن مصنوعی چیست؟

فنس چمنی محصولاتی زیبا و جذاب در میان بقیه محصولات محیطی و حصار است و به همین دلیل در بسیاری از کشور ها مورد استفاده قرار میگیرد. در همین راستا تیم پویا سبز آذین مفتخر است تا فنس های چمن مصنوعی را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار دهد. همچنین ما در این مقاله به برخی از سوالات شما عزیزان در مورد فنس چمنی پاسخ داده ایم.

فنس چمن مصنوعی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

فنس های چمن مصنوعی محصولی برای تامین امنیت و محوطه سازی بکار برده میشوند. علاوه بر زیبایی که به خاطر چمن های مصنوعی دارند دارای شبکه سیم های فلزی در داخل فنس هستند که امنیت را برای محوطه شما تامین میکنند.

این فنس ها در اندازه های مختلفی تولید میشوند و در ساختار دارای انعطاف پذیری بسیار اند که میتوان در اشکال مختلف نیز تولید شوند. این حصار ها در مناطقی که هدف زیبا سازی و تامین امنیت است نظیر: مهد کودک ها و مدارس، باغات، ویلاها، مراکز ورزشی، محوطه مراکز ساختمان، کنار جاده ها و…. مورد استفاده بسیار قرار میگیرند علاوه بر آن به لطف زیبا سازی محوطه و رنگ نشاط آور سبز میتوان در هر مکانی استفاده کرد مانند کافی شاپ ها، پارک ها، مراکز تفریحی و…. همینطور میتوانید بعضی از سطوح را با این فنس ها بپوشانید چون که همانطور که گفته شد این فنس ها از انعطاف بالایی برخوردارند و به هر شکلی که میخواهید میتوان درست کرد.

فنس چمن مصنوعی چیست؟ ابعاد فنس چمنی

این فنس ها با توجه به ابعادی که مشتری درخواست کرده ساخته میشوند. نصب فنس ها آسان بوده و به راحتی در هر زمان و مکانی قابل نصب اند و یا میتوان شکل ظاهری و مکان آن هارا تغییر داد. فنس ها در برابر اشعه های خورشید و یا تغییرات آب هوا مقاوم اند و با گذر زمان از بین نمیروند و همچنین نگه داری از فنس ها بسیار ساده و کم هزینه اند.
مناطق استفاده از فنس چمن مصنوعی هر روز با روشهای جدید و کاربردهای مشتریان در حال گسترش است و از آنها در مناطق مختلفی استفاده می شود که حتی ما برای پیگیری مشکل داریم. شکی نیست که نرده های چمن یکی از محصولات مورد علاقه در بین محصولات منظره باغ خواهد بود.

نصب فنس چمنی

نصب ساده و به دلیل انعطاف پذیری در ساختار آن، سطح استفاده از فنس های چمن مصنوعی بسیار گسترش یافته. می توانید در بسیاری از مناطقی که آرزو دارید از فنس ها استفاده کنید. اگر ظاهر سطل زباله به نظر شما خوش نمی آید، می توانید با استفاده از فنس یک محیطی سبز و زیبا ایجاد کنید. اگر یک لوله تهویه در معرض مزاحمت باشد، می توانید با استفاده از فنس به یک جلوه تزئینی طبیعی دست پیدا کنید.
اگر درختکاری دارید که با باغ چمن شما سازگار نیست، می توانید با پوشاندن آن با فنس، منظره سبز چشمگیری را بدست آورید.
علاوه بر این، به لطف فنس چمن مصنوعی، می توانید در زیر درخت خود یک محیط خنک ایجاد کرده و به لطف ساختار شبکه ای سیم فنس ها، می توان با نصب ابزارهای شیک، زیبایی محیط را افزایش داد.

بیشتر بخوانید »»» چمن مصنوعی یا چمن طبیعی تفاوت ها در چیست ؟

قیمت

قیمت فنس ها با توجه به کیفیت و گواهینامه های مورد استفاده و همچنین اندازه متغییر است. کیفیت مواد مصرفی نیز مهم است که در فنس شما از موار مرغوب استفاده شود و یا نا مرغوب.

فنس چمن مصنوعی چیست؟ روش تهیه

فنس های چمن مصنوعی عمدتا از دو ماده ساخته می شوند. سیم ها از آلومینیوم گالوانیزه و چمن ها از PVC مقاوم در برابر نور خورشید است. این محصولات از طریق دو دستگاه مختلف به فنس چمن مصنوعی تبدیل می شوند.
تولید با بافتن چمن مصنوعی روی سیم آلومینیوم آغاز می شود. بعد از اینکه هر سیم یک به یک با چمن مصنوعی بافته می شود، ماشین دیگری برای تبدیل سیمهای آلومینیومی پوشیده شده از چمن مصنوعی به فنس استفاده وارد کار میشود. در این دستگاه، سیمهای آلومینیومی علفی PVC با هم قفل می شوند و به یک فنس چمن مصنوعی به طول 10 متر تبدیل می شوند. عرض معمولاً قابل تنظیم روی 1 ، 1.5 و 2 متر است. چمن ها بعد از تولید رول شده و به صورت رول بسته بندی می شوند.

جمع بندی

خب در این مقاله به پاسخ به سوالاتی در مورد فنس چمنی پرداخته شد. امیدواریم از خواندن مقاله لدت برده باشید، همچنین اگر قصد خرید فنس چمنی دارید با شماره زیر تماس بگیرید تا تیم پویا سبز آذین شما را در خرید هوشمندانه راهنمایی کند.

فنس چمن مصنوعی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید