همانطور که می دانید کاربردهای فنس چمنی همچنان در همه زمینه های زندگی ما مورد استفاده قرار می گیرد. وقتی وارد سال 2020 می شویم، می بینیم که از  فنس چمنی در بسیاری از مناطق دیگر استفاده می شود. فنس چمنی، که در ابعاد ویژه برای مناطق خارجی ساخته شده است، برای اهداف تزئینی و امنیتی استفاده می شود.

این نرده ها که ظاهر چمن طبیعی دارند، برای فضای سبز و طبیعی بسیار مناسب هستند. علاوه بر ظاهر طبیعی، می توان گفت که مفید است، زیرا نیازی به نگهداری مانند چمن های واقعی ندارد. همانطور که تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان است، برای استفاده در تمام فصل مناسب است.

قیمت فنس چمنی

فنس چمنی که انتخاب مناسبی برای دکوراسیون باغ هستند، با توجه به منطقه ساخته شده و اندازه آنها ساخته می شود. وقتی مواد را برای نگهداری و تشکیل چمن واقعی مقایسه می کنیم، می توان گفت که قیمت نرده های چمن تزئینی کاملاً مقرون به صرفه است. اگر فضای شما مناسب است، می توانید مستقیماً این پرچین ها را انتخاب کنید. مراقبت از چمن طبیعی بسیار دشوار است. در برابر شرایط بد آب و هوا مقاوم نیست. بنابراین هزینه نگهداری و نوسازی نیز بالاست.

بیشتر بخوانید»»» مزایای بزرگ چمن مصنوعی

کاربرد های فنس چمنی

  • همانطور که می دانید فنس چمنی بیشتر برای تزیین باغ استفاده می شوند
  • مهد کودک ها، پارک ها، کافی شاپ ها و بالکن تراس از دیگر کاربرد های فنس چمنی هستند

نکاتی قبل از خرید فنس چمنی

قیمتی که با توجه به منطقه استفاده ارائه می شود کاملاً متفاوت است به میزان مصرف محصول بستگی دارد. اگر فکر می کنید استفاده از فنس چمنی برای نمای مناسب مناسب است، می توانید مستقیماً با در نظر گرفتن اندازه گیری، با فنس چمنی آن را بپوشانید.

در کجا میتوان از فنس چمنی استفاده کرد؟

روکش PVC برای نرده های چمن استفاده می شود. به این ترتیب، حتی در شرایط بد هوا در خارج از منزل، حصار به هیچ وجه آسیب نمی بیند. این ساختار به ویژه ضد زنگ و غیر اکسید کننده است. از UV محافظت می شود. به این ترتیب، می توانید سالها از نرده های چمن در فضای باز خود استفاده کنید. شما می توانید نه تنها برای اهداف تزئینی، بلکه برای پوشش های امنیتی و خصوصی نیز انتخاب کنید. این نرده ها که غالباً مانع زاویه دید می شوند، به شما امکان می دهند در خانه راحت حرکت کنید. همچنین از ورود غریبه ها و حیوانات ولگرد به باغ شما جلوگیری می کند. به این ترتیب باغ شما آسیب نخواهد دید. 

جمع بندی

خب در این مقاله نکاتی قبل از خرید فنس چمنی توضیح داده شد، امیدواریم از خواندن مقاله لذت برده باشید. همچنین اگر قصد خرید و یا مشاوره دارید میتوانید از طریق شماره زیر با ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

نکاتی قبل از خرید فنس چمنی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید