آشنایی با کاربرد فنس های چمنی

آشنایی با کاربرد فنس های چمنی

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور خلاقیت در زمینه طراحی و دکوراسیون فضاهای بیرونی، استفاده از فنس چمنی رواج یافت. از ویژگی های این فنس این است که ضمن ایجاد حریم خصوصی، زیبایی خاصی به فضا می بخشد، و با رنگ سبز چشم نوازی که دارد، باعث نشاط و آرامش خاطر می شود.

آشنایی با کاربرد فنس های چمنی

امروزه رد پای زیباشناختی در همه ی بخش های زندگی دیده می شود. زمانی که افراد تصمیم می گیرند فضای خصوصی خود را ایمنی ببخشند، به زیبایی آن هم می اندیشند. در گذشته، حصارهای چوبی و فلزی چندان نمای چشم نوازی نداشت ، اما فنس چمنی این نیاز را برآورده کرده است.

فنس چمنی از سیم گالوانیزه و چمن مصنوعی بافته می شود، جنس این چمن ازPVC  است, که در برابر اشعه UV  مقاوم بوده و امکان پوسیدگی و فرسودگی آن وجود ندارد.

فنس چمنی در چه محیط هایی کاربرد دارد؟

زیبایی دیوار باغ و حیاط ویلا با فنس چمنی چند برابر می شود، این فنس محیط خانه را برای گذراندن اوقاتی در کنار خانواده و دوستان دلنشین می کند و با ایجاد حفاظ مانع دید عموم می شود.

در طراحی های جدید از روف گاردن، یا باغ بام استقبال زیادی شده است. با توجه به گسترش آپارتمان سازی، داشتن یک باغ سبز بر روی بام نشاط را به فضای شهری باز می گرداند. برای حفاظ کشی روف گاردن و بالکن فنس چمنی با داشتن رنگ سبز چشم نواز خود، بهترین انتخاب است.

در محیط های ورزشی فنس چمنی باعث همسان سازی دیوارهای باشگاه با زمین چمن می شود. همچنین استخر را می توان با این فنس پوشاند، که هم مانع دید عموم می شود و هم خلاقیت را در طراحی فضای بیرونی نشان می دهد.

فنس چمنی خاصیت ضد حشره دارد، و در مکان های مثل بیمارستان کاربرد مناسبی خواهد داشت. سرسبزی فضای بیرون موجب آرامش خاطر برای بیماران می شود. همچنین ضمن ایمنی محیط، سلامت آن هم تامین می کند.

برای استفاده از سایر مقالات پیرامون فنس میتوانید از بخش وبلاگ ما دیدن فرمایید .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید