فنس چمنی آباده – تنها تولید کننده فنس چمنی در کشور ✔️ صنایع تولیدی پویا سبز آذین

فنس چمنی آباده – تنها تولید کننده فنس چمنی در کشور

صنایع تولیدی پویا سبز آذین ابتدا در تاریخ 1395/09/03 به نام شرکت تولیدی در منطقه آزاد ارس فعالیت خود را آغاز نموده ، و تجهیزات و ماشین آلات با تکنولوژی اروپا مورد بهره برداری قرار گرفت . مواد اولیه شامل پی وی سی خام وارداتی و سیم فلزی گالوانیزه از داخل کشور تامین میگردد.

تولید انواع فنس های چمنی و تزئینی برای اولین بار در ایران در ابعاد طولی و با عرض متنوع 50 ، 70 ، 100 ، 120 ، 150 ، 200 سانتی متر می باشد که بر اساس نیاز و سفارش انجام می گیرد.

سپس در تاریخ 1396/05/31 فعالیت های خود را در منطقه آزاد ارس متوقف نمود و از تاریخ 1396/06/01 صنایع تولیدی پویا سبز آذین در تبریز با پروانه کسب تولیدی و با توسعه ماشین آلات جدید فنس های ساده نسبت به تولید انواع فنس ساده نیز در ابعاد مختلف و سیم های تیغ دار اقدام می نماید.

خدمات ما : 

فنس چمنی :

  محافظ و حصار هایی که بیشتر جنبه زیبایی و دکوری دارند و به مکان شما زیبایی می بخشد.

فنس های ساده :

ساده ترین حصار و محافظی که برای جداسازی زمین ها از یکدیگر و یا برای محافظت و حصار کشی از آن استفاده می کنند.

چمن مصنوعی :

به منظور سبز نگه داشتن و شاداب بودن محل زندگی تان می توانید از چمن مصنوعی که از جنس پی وی سی و مقاوم در برابر نور خورشید است استفاده کنید.

سیم های تیغ دار :

نوعی محافظ  که برای مکان هایی که محافظت از آنها اولویت دارد استفاده می شود. همچنین در مقابله با ورود حیوانات نیز از این فنس ها می توان استفاده کرد.

نرده پانلی :

حصار و محافظی که از میله های فولادی متصل به هم تشکیل شده و مقاومت بالا با قابلیت تعمیر شدن را داراست.

 

چرا فنس چمنی ؟

برای زیبا سازی ساختمان مسکونی شما و حفظ حریم خصوصی خانواده ها و همچنین ایجاد فضای سبز در چهار فصل سال ، فنس های چمنی برای اولین بار در ایران به حضورتان معرفی می گردد. این فنس ها از سیم گالوانیزه و pvc سبز بافته شده است که علاوه بر زیبایی ، در برابر تور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نخواهد داشت و همچنین ضد حریق و قابل شستشو می باشد. کاربرد این محصول در محوطه سازی و حصار کشی نرده های دیوار حیاط و تراس واحدهای مسکونی با نصب فوری و بدون هرگونه عملیات تخریبی و ساخت می باشد.
در صورت نیاز به مشاوره و آشنایی با محصولات که در ابعاد مختلف می باشد می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید و در صورت دعوت از محل بازدید به عمل آمده و نظر کارشناسی در اختیار شما به صورت رایگان قرار می گیرد.

آدرس کارخانه : تبریز ، جاده تبریز مرند ، سه راهی مایان

تلفن تماس جهت دریافت مشاوره و خرید فنس چمنی در آباده : 09144185102

تلفن تماس جهت دریافت مشاوره و خرید فنس چمنی در آباده : 32866396041

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید