فنس چمنی در زندگی مدرن ما کاربرد بسیار گسترده ای دارد. امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند به جای استفاده از چمن طبیعی از چمن مصنوعی استفاده کنند زیرا نصب چمن مصنوعی بسیار ساده و آسان است، همچنین نیازی به مرقابت ندارد و در برابر گرما و باران مقاوم است. در ادامه مقاله قصد کاربرد های فنس چمنی را برای شما توضیح دهیم.

مشخصات فنس چمنی

فنس چمنی از گالوانیزه و رشته های pvc ساخته شده است. بیشتر مردم فکر می کنند که چمن های فنس چمنی از چمن مصنوعی ساخته شده است اما این چمن های از pvc های مخصوص ساخته شده اند که در برابر اشعه uv خورشید مقاوم هستند. فنس های استفاده شده در فنس چمنی دارای سوراخ های 4*4 و یا 5*5 سانتی متر ساخته شده اند.

کاربرد های فنس چمنیکاربرد های فنس چمنی

  • از فنس چمنی بیشتر در باغ ها و ویلا ها مورد استفاده قرار میگیرد
  • مناسب پارک ها و مدارس برای ایجاد فضای امنیتی و در عین حال زیبا
  • همچنین می تواند به عنوان نرده فلزی تزئینی مورد استفاده قرار گیرد.

این فنس چمنی جلوه ای تزئینی دارد که آن را برای باغبانان یا شرکت های محوطه سازی که با دکوراسیون باغ یا تجدید باغ ها سرو کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از فنس چمنی می توان برای پوشاندن قسمتهای استخر یا زمین تنیس برای داشتن حریم خصوصی استفاده کرد. همانطور که گفته شد فنس چمنی کاربرد گسترده ای داردکه می توان از آن در هتل ها ، دفاتر یا هر جای دیگری که به تزئین دیوار احتیاج دارند استفاده کرد.

کاربرد های فنس چمنیمزایای فنس چمنی

  • عدم نیاز به مراقبت
  • سبز بودن در تمامی فصول
  • مقاوم در برابر شرایط بد جوی

نتیجه

همانطور که گفته شد فهمیدیم فنس چمنی کاربرد های فراوانی دارد و از آن می توان در در هتل ها ، دفاتر یا هر جای دیگری که به تزئین دیوار احتیاج دارند استفاده کرد. اگر قصد خرید و یا دریافت مشاوره دارید می توانید با شمار زیر تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

Call Now Buttonتماس سریع کلیک کنید